افزایش پروازهای عبوری از آسمان ایران

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از افزایش پروازهای عبوری از آسمان کشور خبر داد و گفت: به عنوان نمونه پروازهای عبوری لوفتهانزا ۱۰ درصد و الاتحاد ۱۲ درصد افزایش یافته است.

رضا نخجوانی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه حدود ۲۷ شرکت‌ هواپیمایی برای ۲۷ فرودگاه مجوز پرواز برای ایام اربعین دریافت کرده‌اند، اظهار کرد: براین اساس تاکنون از ۱۷ فرودگاه تحت پوشش شرکت فرودگاه‌ها پروازهای اربعین انجام شده است و از ۲۴ مردادماه  تا ۹ شهریور برنامه‌ریزی‌های لازم برای پروازهای اربعین انجام شده است.

وی ادامه داد: فرودگاه های غربی کشور که شامل فرودگاه‌ها ایلام، کرمانشاه، آبادان و اهواز می‌شوند نقش مهمی در این ایام دارند و با توجه به این موضوع زائران می‌توانند از آنجا به صورت زمینی وارد خاک عراق شوند.

نخجوانی با بیان اینکه فرودگاه مشهد بیشترین حجم پروازهای داخلی و خارجی را به مقصد زیارتی دارد، افزود: تا به امروز مجموع بدهی شرکت های هواپیمایی به شرکت  فرودگاه ها وناوبری هوایی کشور به ۵.۵همت رسیده است و دو ایرلاین ایران ایر و ماهان بیشترین بدهی را  دارند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ادامه با اشاره به افزایش پروازهای عبوری از آسمان کشور گفت: با ارائه بسته‌های تشویقی به طور متوسط پروازهای عبوری سه درصد افزایش یافته است.

وی در این راستا تصریح کرد: به عنوان نمونه پروازهای عبوری لوفتهانزا ۱۰ درصد و الاتحاد ۱۲ درصد افزایش یافته است.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود